طراحی اختصاصی

طراحی اختصاصی برای مشتریان برای خط تولید و لوازم جانبی

علاوه بر تولید ماشین آلات آسیاب CMS، این شرکت آماده پیشنهاد طرحهای اولیه و اختصاصی برای پروژه های آسیاب، بسته به نیازهای خاص مشتریان می باشد.

از انواع مختلف غلات با کیفیتهای گوناگون گرفته تا سیلوهای ذخیره سازی، از ظرفیت های مورد درخواست با قابلیت توسعه و تکمیل ظرفیت تا میزان و تنوع محصولات، همچنین در زمینه ارتقای فنی ماشین آلات، شرکت CMS پیشنهاد دهنده طرحهای اختصاصی در زمینه آسیاب غلات می باشد.

با خرید ماشین آلات CMS، جهت آموزش کارکنان دعوت به عمل خواهد آمد و با حضور آنها در کشور اتریش، در برنامه آموزشی شرکت CMS، سیستم آسیاب CMS معرفی شده و از نزدیک، نحوه راه اندازی و تست ماشین آلات به ایشان نشان داده خواهد شد. در پایان و قبل از حمل سیستم به کشور مقصد، سیستم آماده به کار و کلید در دست توسط ایشان در اتریش تست شده و سپس حمل خواهد شد.

در کنار هسته اصلی شرکت CMS، همکاری با تامین کنندگان مطمئن و تهیه قطعات با کیفیت، سبب تولید محصولات عالی با کلیه کیفیتهای لازم در یک مجموعه واحد می شود.

شرکت CMS اتریش مرجع مطمئن مشتریان در زمینه طرحهای آسیاب می باشد.

مطالعات امکان سنجی و بازگشت سرمایه

ماشین آلات CMS دارای مزایای اقتصادی بسیاری می باشند. جهت اطلاع رسانی در خصوص صرفه جویی های اقتصادی و همچنین به حداقل رساندن ریسک، و آمادگی از نظر اقتصادی جهت سرمایه گذاری در آینده، این شرکت آماده همکاری جهت انجام مطالعات امکان سنجی برای مشتریان می باشد. در نتیجه این مطالعات، می توان بر روی نقاط قوت و پتانسیل

های سرمایه گذاری تمرکز نمود. لطفا مطالعه امکان سنجی اختصاصی طرح خود را درخواست فرمایید.

طرح های کلید در دست

از سال 1970، شرکت CMS بصورت پیوسته، فشردگی و کمپکت بودن آسیابهای خود را مرحله به مرحله بهبود داده است. با توجه به طراحی فنی ابداعی و ساده CMS، نیازی به پرسنل با مهارت فنی بالا نمی باشد.

آسیابهای CMS دارای ابعاد کانتیترهای استاندارد مکعبی 20 فوتی می باشند. این ابعاد سبب سهولت حمل و نقل و صرفه جویی در هزینه های راه اندازی می گردد. با استثنای تعداد اندکی قطعات که در محل نصب اضافه می شوند، سیستم آسیاب بصورت تست شده، راه اندازی شده و آماده به کار از این شرکت خارج و تحویل مشتری می شود.

علاوه بر تولید ماشین آلات آسیاب CMS، این شرکت آماده پیشنهاد طرحهای اولیه و اختصاصی برای پروژه های آسیاب، بسته به نیازهای خاص مشتریان می باشد.

شرکت CMS آماده ارائه پیشنهادهای فنی اختصاصی جهت پروژه های آسیاب با ویژگی های زیر می باشد:

  • سازگاری با انواع غلات با کیفیتهای گوناگون و انواع روشهای ذخیره سازی
  • ظرفیتهای درخواستی توسط مشتریان با قابلیت توسعه و تکمیل ظرفیت در آینده
  • طراحی های فنی و ارتقای سیستمهای فعلی

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

از آنجایی که شرکت CMS بصورت بین المللی عمل می کند، دارای یک رویکرد اختصاصی مشتری مدار می باشد. هدف این شرکت بازدهی سرمایه گذاری مشتریان و بازگشت سرمایه مطمئن و امیدوار کننده برای آنهاست. به همین منظور علاوه بر تحویل سیستم های آماده به کار، پشتیبانی فنی پس از فروش نیز، بصورت مستمر و با تلاش بی وقفه کارشناسان زبده این شرکت انجام می پذیرد.

رابطه نزدیک با مشتریان برای این شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است.

با استفاده از تجهیزات CMS، کیفیت اتریشی با دیدگاه جهانی در دسترس مشتریان است.

USED MILLS

SOLD

CMS 350

SOLD

CMS 900

AVAILABLE

CMS 900

Anfrage
AVAILABLE

CMS 900

Anfrage